Šonakt, naktī uz 11.maiju no plkst. 00.00 līdz 06.00 notiks ikmēneša Informācijas tehnoloģijas (IT) uzlabojumu ieviešana Swedbank sistēmās, kā rezultātā Swedbank klientiem regulāri tiek piedāvātas jaunas iespējas un uzlabojumi, BNN vēsta bankā.
Darbu laikā naktī iespējami pārtraukumi Swedbank karšu, maksājumu pakalpojumu un internetbankas darbībā.
«Piemēram, tiks ieviesti nākamie pilnveidojumi Smart-ID darbībā: tagad Smart-ID lietotāji varēs autorizēties ne tikai Swedbank internetbankā un mobilajā lietotnē, bet arī zvanot bankai pa tālruni 67444444. Klienti, kuriem ir vairāki aktīvi Smart-ID konti, varēs veikt maksājumus daudz ātrāk un vairs nevajadzēs izvēlēties Smart-ID iekārtu manuāli, jo maksājuma apstiprināšana notiks tajā pašā ierīcē, ar ko notika pieslēgšanās. Savukārt uzņēmumu vadītāji varēs administrēt lietotājus internetbankā,» stāsta bankas pārstāvji.
BNN jau ziņoja, ka Smart-ID ir jauns veids, kā pieslēgties Swedbank internetbankai vai mobilajai lietotnei. Tagad arī Konsultāciju centram pa tālruni – un lietot bankas pakalpojumus. Tā ir atsevišķa mobilā lietotne, kuras lietošanai jāizveido divi PIN kodi.
Šonedēļ Smart-ID sāk izmantot 50 00o bankas klients, savukārt transakciju apjoms sasniedza vienu miljonu.
Ref:224.000.103.1131