Twitter ietekmīgāko zīmolu topā Latvijā pirmo vietu šā gada februārī ieguvis Samsunglv, kura vidējais rezultāts, izvērtējot zīmola ietekmi, popularitāti un pieminējumu skaitu, sasniedzis 1,96 punktus.
Otrā vietā ierindojas portāla Delfi.lv Twitter profils ar 1,34 punktiem, savukārt tam seko žurnāla Ir veiksmīgā komunikācija, kopumā vērtējumā saņemot 1,29 punktus.
Viens no populārākajiem Twitter kontiem, kas topā atrodas ceturtajā vietā, ir Radio 101 profils. Topa piektajā vietā atrodas Lattelecom, bet kā sestais ietekmīgākais Twitter zīmols nosaukts festivāla Positivus vārds.
Twitter topa rezultātus ietekmē trīs faktori. Proti, ietekme jeb «retvīti» – cik veiksmīgi zīmols spēj radīt saturu, ar kuru cilvēki vēlas dalīties ar citiem. Popularitāte jeb sekotāju skaits, kas liecina par to, cik plaša auditorija dienu no dienas seko zīmola ziņām, kā arī apspriešana jeb pieminējumu skaits, norādot, cik daudz par zīmolu runā citi Twitter lietotāji. Visi faktori izteikti skalā no 0 līdz 1, attiecībā pret labāko rezultātu no visiem zīmoliem, un beigās sasummēti kopā.
Visu zīmolu topu varat apskatīt šeit.
manuprāt, pilnīgi nepelnīti.