Tā ir tikai pozitīva tendence, ja starp uzņēmumiem notiek konkurence, un arī šajā gadījumā – jo sīvāka konkurence, jo labāk patērētājam, komentējot Rimi hipermārketa atvēršanu Imantā, pavisam netālu no lielveikala Maxima, biznesa ziņu portālam BNN atzīst Maximas pārstāvis Ivars Andiņš.
Mūs nepavisam nebiedē fakts, ka netālu atvēries Rimi hipermārkets, mēs paši vasaras vidū plānojam atvērt vēl vienu Maxima XX veikalu netālu no Rimi, Anniņmuižas bulvārī. Ja būtu bažas, ka jaunā Rimi veikala dēļ mums samazināsies apgrozījums vai pircēju skaits, mēs to nedarītu, uzsver Andiņš.
Viņš norādīja, ka situācija, kad konkurējoši veikali tiek atvērti viens otram blakus, šodien ir ikdienišķa parādība, ar ko jārēķinās vienmēr. Līdz ar to, uzzinot par Rimi veikala atvēršanos pavisam netālu, nekādas īpašās sajūtas vai satraukums nav bijis.
Vēl viena Maximas veikala atklāšana šajā rajonā, ko plānojam, nebūs atbildes gājiens Rimi, tas vienkārši apliecina, ka Imantai kā rajonam ir ļoti liels potenciāls un iedzīvotāju piesātinājums. Konkurenti mums neko nenodarīs, tas vienkārši ir likumsakarīgi, ka tik labā rajonā kā Imanta ir daudz tirdzniecības vietu. Tirgotāji vienmēr orientējas uz tā saucamajām skudru pakām – vietām, kuras ir ļoti apdzīvotas, uzsver Andiņš.
Viņš arī piebilst, ka nevar atsevišķi nodalīt pircējus, kuri izvēlas Maximu, un kuri Rimi, jo abu tirgotāju mērķis ir aptvert pēc iespējas plašāku auditoriju.
Protams, konkurenti var mazināt kāda veikala apgrozījumu, taču pircēju paradums ir ieiet vairākos veikalos, salīdzināt cenas un rezultātā iepirkties tur, kur ir lētāk un piedāvājums ir labāks, kas ir mūsu stirpā puse, pārliecināts Andiņš.
Arī Rimi sabiedrisko attiecību speciāliste Dace Valnere portālam BNN atzīst, ka būtisku nozīmi veikala atrašanās vietas izvēlē noteicis lielais iedzīvotāju skaits Imantā.
Mēs nebaidāmies no tā, ka turienes iedzīvotāji būs jau pieraduši iepirkties Maximā un nenāks uz Rimi. Pircēju dabā ir izstaigāt vairākus veikalus, nevis iepirkties tikai vienā, un mūsu priekšrocība ir kvalitatīvā apkalpošana un piedāvāto pakalpojumu plašais klāsts, sacīja Valnere.
Savukārt uz jautājumu par to, kādu apgrozījumu Rimi šajā veikalā plāno iegūt, viņa atbild – dzīve rādīs.
Jaunais Rimi tirdzniecības centrs Damme Imantā ir lielākais uzņēmuma investīciju objekts pēdējo piecu gadu laikā. Tirdzniecības centra izveidē ieguldīti aptuveni 20 miljoni eiro. T/c kopējā platība ir 15 000 m2, un tajā pieejamas vairāk nekā 40 tirdzniecības vietas. Centra 7 000 m2 saimniekos enkurnomnieks – Rimi hipermārkets, kas būs viens no lielākajiem Rīgā. Kopumā jaunajā tirdzniecības centrā tiks nodrošinātas aptuveni 400 jaunas darbavietas.
Šis hipermārkets no citiem atšķirsies ar citādāku interjeru un vairākiem jaunumiem – tajā, piemēram, būs atsevišķa interjera nodaļa, savukārt zaļi domājošo pircēju ērtībām veikalā tiks izvietots īpašs eko produktu stends. Tāpat veikalā darbosies arī kafejnīca. Tirdzniecības centrā darbosies arī vairāki Latvijā populāru zīmolu veikali, piemēram, lielākais, pēc jaunā koncepta veidotais Jysk veikals Baltijā, lielākais Dino Zoo veikals Latvijā, kurā būs pieejama arī veterinārā aptieka, ambulance un suņu frizētava, kā arī daudzi citi veikali, atklāj Rimi pārstāve.
rimi cenas dārgākas, bet maximā kvalitāte sliktāka – kas kuram svarīgāk
veikaliem tomēr ir, manuprāt, atšķirīga auditorija. nav ko cīnīties.
es priekšroku dodu maximai!
maximā vairs neiegriežos pēc skandāla ar tut atklāto netīrību veikalu virtuvēs, kur tiek gatavoti salāti
rimi apkalpošanas kvalitāte tomēr ir augstāka, lai gan, protams, kopumā, preces abos veikalos ne ar ko neatšķiras
es vairak par Rimi, shad tad ar Maxima ieperkos, bet priekshroka RIMI
man tomēr šķiet, ka abu veikalu starpā pastāv konkurence, citādi abu veikalu starpā nebūtu tik ļoti līdzīgas lojalitātes akcijas un vēl arī klientu kartes