Sūdzību skaits par taksometru sniegtajiem pakalpojumiem lidostā Rīga pieaug

Sūdzību skaits par taksometru sniegtajiem pakalpojumiem starptautiskajā lidostā Rīga pieaug, intervijā LNT raidījumam 900 sekundes norāda lidostas Rīga valdes priekšsēdētāja Ilona Līce.

«Sūdzību skaits pieaug ar katru dienu. Ir apkrāpti klienti, klientus neved uz īsajiem maršrutiem, piemēram, uz Mārupi klientus neved, kilobo čeku izdošana, kā arī klibo godīga cena, bet mēs šobrīd šajā gadījumā neko nevaram darīt,» komentē Līce, norādot, ka tiesas lēmums liedz lidostai sakārtot situāciju.

Jau ziņots, ka, pildot Administratīvās tiesas lēmumu, no 2017.gada 6.septembra taksometru līnija starptautiskajā lidostā Rīga iekļauta īstermiņa autostāvvietā P1.

Lidostas vadība iepriekš kritizēja tiesas pozīciju, uzsverot, ka attiecīgais lēmums saistībā ar ierobežoto piekļuvi taksometru stāvēšanas joslai lidostas teritorijā ir pretrunā ar starptautiskajiem un nacionālajiem normatīvajiem aktiem par civilās aviācijas drošību un tas ne tikai būtiski ietekmēs lidostas darbu, bet arī apdraud Latvijas kā Starptautiskās Civilās aviācijas organizācijas (ICAO) līgumslēdzējvalsts saistību izpildi.

Tāpat lidostā Rīga uzsvēra, ka taksometri lidostā rada nopietnus ceļu satiksmes traucējumu, proti, traucējumus rada lielais taksometru skaits, kas vienlaikus mēģina izmantot bijušo tā saukto taksometru līniju, kurā atbilstoši tiesas lēmumam ir brīva piekļuve ikvienam transportlīdzeklim.

Starptautiskā lidosta Rīga ir lielākais aviosatiksmes mezgls Baltijas valstīs. 2017.gadā lidostā Rīga apkalpoja 6,097 miljonus pasažieru, kas ir par 12,9% vairāk nekā 2016.gadā, savukārt šogad lidostā Rīga plānots apkalpot apmēram 6,5 miljonus pasažieru.

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas