Kārumam jauni sieriņi – izstrādē ieguldīti teju 625 000 eiro

Piena pārstrādes koncerns Food Union jauna zīmola Kārums biezpiena sieriņu izstrādē un palaišanā tirgū ieguldījis gandrīz 625 000 eiro, informē uzņēmumā.

«Koncerns ir paplašinājis zīmola Kārums sortimentu ar jaunu produktu kategoriju, pirmo reizi radot jaunas formas biezpiena sieriņus ar pildījumu un beļģu šokolādes glazūru. Kopumā radīti trīs jauni Kārums biezpiena sieriņi,»  stāsta Food Union pārstāvji.

Food Union mārketinga direktore Ieva Ražinska norāda: «Jaunie sieriņi ar beļģu šokolādes glazūru ir sākums vairākiem jauninājumiem kā biezpiena sieriņu kategorijā, tā arī citu pa ceļam baudāmo našķu segmentā, kurus plānojam ieviest līdz ar svaigo piena produktu Izcilības centra attīstību.»

Baltic news, News from Latvia, BNN.LV, BNN-NEWS.COM, BNN-NEWS.RU

BNN jau vēstīja, ka Latvijā Food Union apgrozījums 2017.gadā bija 115,9 miljoni eiro, kas ir iepriekšējā gada līmenī. Tostarp Rīgas piena kombināta un tās meitasuzņēmuma Valmieras piens apgrozījums bija 82,4 miljoni eiro, bet Rīgas piensaimnieka apgrozījums bija 33,5 miljoni eiro.

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas