Latvijas iedzīvotāji arvien vairāk vēlas kontrolēt un plānot savas izmaksas, secināts mobilā operatora Bite Latvija veiktajā telekomunikāciju nozares tirgus pētījumā.
Pētījums parāda, ka salīdzinājumā ar pagājušo gadu, personisko izmaksu kontrole un iespēja precīzi plānot savus izdevumus par mobilajiem sakariem, kļuvusi vēl aktuālāka nekā pērn.
Bite Latvija klientu pakalpošanas vadītāja Oksana Stankeviča to skaidro gan ar mācību, ko cilvēki guvuši ekonomiskās krīzes laikā, gan ar to, ka aizvien aktīvāk tiek izmantoti dažādi papildus pakalpojumi, ko sniedz viedtālruņi un interneta lietošana telefonā.
«Ja esi ieplānojis saņemt piecus latus lielu rēķinu, bet tas izrādās krietni lielāks par gaidīto, pārsteigums ir nepatīkams. Līdzīgs stāsts varētu būt katram no mums – viens aizpļāpājies ar draudzeni, kas nesen atgriezusies no atvaļinājuma, kādam varbūt ir bijušas garas sarunas ar otru pusīti, bet vēl kādam bijis jāsamaksā liels rēķins par bērna aizraušanos ar spēlēm un mūzikas klausīšanos internetā, izmantojot mobilo tālruni. Lai cilvēkiem būtu iespēja izvairīties no neplānotiem rēķiniem, mēs saviem klientiem, sākam piedāvāt iespēju reālajā laikā sekot līdzi saviem tēriņiem. Tas nozīmē, ka klients var uzlikt sev tēriņu limitu un to sasniedzot, saņemt īsziņu, kas brīdinās par noteiktā limita sasniegšanu,» stāsta Oksana Stankeviča.
Stankeviča arī norāda, ka turpmāk klienti, kas izmanto Bites jaunos tarifu plānus, ja vēlēsies, tad sasniedzot paša noteikto rēķina limitu, varēs izejošos zvanus un īsziņas arī atslēgt vispār.