Baltijas valstīs Eurolines turpinās darboties

Francijas tiesas lēmums likvidēt autobusu satiksmes kompāniju Eurolines nekādā veidā neietekmē un neapdraud pasažieru pārvadātāja Eurolines darbību Baltijas valstīs, stāsta Baltijas Eurolines vadītājs Edmunds Pavlovs.

Viņš skaidroja, ka Eurolines nav vienota kompānija, bet gan organizācija ar bāzi Beļģijā, Briselē. Dažādās valstīs ir uzņēmumi, kuri viens ar otru nesaistīti darbojas ar šo zīmolu. Lietuvā ar šo zīmolu darbojās uzņēmums Kautra, kas nodrošina pakalpojumus arī Latvijā.

«Francijas Eurolines ir atsevišķs uzņēmums, kas darbojas tikai šajā valstī, un tam nav nekādas saistības ar Lietuvu, Latviju, Poliju vai kādu citu valsti ārpus Francijas,» skaidroja Pavlovs.

Viņš arī uzsvēra, ka Baltijas valstīs Eurolines turpinās pastāvēt, un uzņēmumam ir tiesības izmantot šo zīmolu. Turklāt no pērnā gada Eurolines ar bāzi Lietuvā kļuva par zīmola īpašnieku.

Pavlovs arī piebilda, ka Latvijā eksistē SIA Eurolines, taču arī nav nekāda sakara ar šo zīmolu.

Kā ziņots, Francijas tiesa otrdien, 21.jūlijā, nolēmusi piespiedu kārtā likvidēt autobusu satiksmes kompāniju Eurolines, ziņu aģentūrai AFP pavēstījis uzņēmuma darbiniekus pārstāvošs advokāts.

Eurolines darbību pēc 35 gadu pastāvēšanas pārtrauks piektdien, 24.jūlijā.

Pērn Eurolines pārņēma Vācijas grupa FlixBus, taču arodbiedrības apgalvo, ka holdingkompānija atteikusies meklēt uzņēmumam pircēju un izmantojusi koronavīrusa pandēmiju kā ieganstu darbavietu likvidēšanai.

Jūnija beigās FlixBus lūdza sākt Eurolines bankrota procedūru, taču tiesa pieprasīja, lai Eurolines tiesas administratora pārvaldība vēl mēnesi veiktu darbību.

«FlixBus (..) cenšas atbrīvoties no darbiniekiem, viņiem neko nesamaksājot,» skaidro Eurolines darbiniekus pārstāvošais advokāts.

Eurolines vadība tiesas lēmumu nekomentē, taču norāda, ka maksātnespējas procedūra bijusi neizbēgama, ņemot vērā uzņēmuma finansiālo stāvokli.

Tāpat Eurolines piebilst, ka kompānijas finanšu problēmas pēkšņi un būtiski pasliktinājusi koronavīrusa pandēmijas izraisītā krīze.

 

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas