SākumsCitas ziņasCitas ziņasCoca-Cola pārvērtībasBy BNN2011.gada 9.maijsFacebookTwitter Coca-Cola savu 125 pastāvēšanas gadu laikā ir apceļojusi visu pasauli un kļuvusi par iecienītāko atspirdzinošo dzērienu daudzās pasaules tautu kultūrās.Neliels ieskats Coca-Cola pudeles un reklāmas vēsturē. ShareFacebookTwitter Iepriekšējais rakstsVidējās sērijveida dzīvokļu cenas stabilas otro mēnesi pēc kārtasNākamais rakstsĶīna dzelzceļa attīstīšanā ieguldīs 115 miljardus dolāruBNNhttps://bnn.lvSaistītie raksti PolitikaBNN nedēļas apkopojums: 14.Saeimas sākums. Krievija un «labības darījums». Inflācija Igaunijā SabiedrībaGaidāmi nedaudz siltāki laikapstākļi, taču brīvdienas būs lietainas LatvijaElksniņš: Krima ir Krievijas Federācijas sastāvā 4 KOMENTĀRIMīlīgas reklāmiņasKrāsaini un koši, tas , kas vajadzīgs. Vsilabāk patīk , protams, Dienvidamerikas reklāmaKā sagribējās aukstu kolu..sarkans kā zināms labākā zīmola krāsaATBILDĒTKomentārs:Lūdzu, ievadiet savu komentāru! Nosaukums:Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit E-pasts:Esat ievadījis nepareizu e-pasta adresi!Lūdzu, ievadiet savu e-pasta adresi šeit Mājas lapa: Saglabājiet savu vārdu, e-pastu un tīmekļa vietni šajā pārlūkprogrammā, kad es nākamreiz komentēšu. Jaunākās Ziņas PolitikaBNN nedēļas apkopojums: 14.Saeimas sākums. Krievija un «labības darījums». Inflācija Igaunijā SabiedrībaGaidāmi nedaudz siltāki laikapstākļi, taču brīvdienas būs lietainas LatvijaElksniņš: Krima ir Krievijas Federācijas sastāvā LatvijaJelgavā divas ukrainietes strādā poliklīnikā un apgūst latviešu valodu PolitikaValsts prezidents izsludinājis Pašvaldību likumu; iedzīvotāji varēs veidot vietējās padomes LatvijaLatvijā regulāro interneta lietotāju īpatsvars sasniedzis 90% SabiedrībaStopify – Latvijā radīta vietne, kurā var abonēt kara izbeigšanu! LatvijaRīdzinieki divās nedēļās nodevuši jau 1 399 tonnas lapu; vēl var paspēt nodot Ielādēt vairāk
Mīlīgas reklāmiņas
Krāsaini un koši, tas , kas vajadzīgs. Vsilabāk patīk , protams, Dienvidamerikas reklāma
Kā sagribējās aukstu kolu..
sarkans kā zināms labākā zīmola krāsa