Singapūras Valsts universitātē radīts kokakolas dzērienu automāts, kas ir ieprogrammēts izsniegt dzēriena pudeli, kad kāds to apskauj, ziņo New York Daily News.
Īpašajam dzērienu automātam nav atveres monētām, toties to rotā uzraksts «Apskauj mani!».
Šis automāts ir daļa no Coca-Cola jaunās reklāmas kampaņas «Atbrīvo laimi!», teikts kompānijas preses relīzē. «Vienalga vai jūs apskaujat šo dzērienu automātu vai vērojat notiekošo tiešsaistē internetā, mūsu mērķis ir radīt smaidu jūsu sejās,» saka Coca-Cola Company pārstāvis Leonardo O’Greidijs ( Leonardo O’Grady).
Drīzumā plānots uzstādīt vēl vairākus «Apskauj mani» dzērienu automātus visā Āzijā.
Ref.110.000.102.678