Atjaunota Swedbank bankomātu, maksājumu karšu un internetbankas darbība, pavēstīja bankā. «Bankas darbinieki ir novērsuši traucējumus. Šobrīd atjaunota bankomātu, karšu maksājumu, internetbankas darbība. Sazvanīt var arī Klientu apkalpošanas centru,» atzīmēja bankā.
Ceturtdien, 7.martā, novērotie Swedbank darbības traucējumi bija saistīti ar iepriekš veiktajiem tehniskajiem sistēmas atjaunināšanas darbiem, informēja bankā.
Swedbank Klientu servisa pārvaldes vadītājs Vadims Frolovs skaidroja, ka ceturtdien no plkst. 16.33 līdz 17.37 tika reģistrēti traucējumi vairākos Swedbank nodrošinātajos pakalpojumos, kas radušies saistībā ar iepriekšējā naktī veiktiem sistēmas atjaunināšanas darbiem.
«Aktivizējoties klientu plūsmai dienas laikā, diemžēl saskārāmies ar neprognozētām tehniskām problēmām klientu apkalpošanas sistēmās, kas negatīvi ietekmēja mūsu pakalpojumu pieejamību. Esam jau piesaistījuši spēcīgākos tehniskos kolēģus visas Baltijas mērogā, kuri novērsa sistēmas kļūmes un šobrīd izstrādā uzlabojumus, lai situācija vairs nevarētu atkārtoties nākotnē,» pauda Frolovs.