Traucēta Swedbank pakalpojumu darbība; atjaunota maksājumu karšu darbība

«Tehnisku iemeslu dēļ īslaicīgi traucēta Swedbank pakalpojumu darbība – ierobežota internetbankas, mobilās lietotnes, karšu un bankomātu izmantošana,» informē Swedbank.

Problēmas skārušas arī iespēju sazvanīt bankas Klientu apkalpošanas centru.

Problēmas tiek risinātas.

«Swedbank atvainojas par sagādātajām neērtībām un aktīvi strādā pie risinājuma, lai visi pakalpojumi iespējami ātri atkal būtu pieejami,» pauda bankā.

Bankā pavēstīja, ka Swedbank informācijas tehnoloģiju sistēmu darbība tiek atjaunota.

«Īslaicīgie traucējumi Swedbank pakalpojumu darbībā tiek novērsti – atjaunota karšu darbība un banku atkal ir iespējams sazvanīt. Pakāpeniski tiek atrisinātas arī internetbankas, mobilās lietotnes un bankomātu darbības tehniskās ķibeles,» pauda bankā, piebilstot, ka pakalpojumi iespējami ātri atkal būs pieejami.

Sākotnēji bankas mājaslapā bija paziņojums, kurā bija teikts, ka saistībā ar plānotajiem modernizācijas darbiem līdz piektdienas plkst. 7.00 ir iespējami pārtraukumi Swedbank internetbankas darbībā. Taču vēlāk paziņojums tika nomainīts un tajā teikts, ka tehnisku iemeslu dēļ ir traucējumi Swedbank pakalpojumu darbībā.

«Tehnisku iemeslu dēļ ir traucējumi Swedbank pakalpojumu darbībā – šobrīd nevar veikt maksājumus ar bankas kartēm, nedarbojas bankomāti, internetbanka un nav iespējams sazvanīt Klientu apkalpošanas centru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un lūdzam mēģināt atvērt internetbanku nedaudz vēlāk,» joprojām lasāms bankas mājaslapā.

Savukārt informācijas tehnoloģiju drošības incidentu novēršanas institūcijas Cert.lv pārstāve Līga Besere norādījusi, ka Cert.lv sistēmā patlaban nav konstatēti nekādi incidenti, kas mudinātu domāt, ka Swedbank noticis kiberuzbrukums.

Pēc aktīvu apmēra Swedbank ir lielākā bankā Latvijā.

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas