Austrālijā cietusi neveiksmi jaunākā Coca – Cola reklāmas akcija sociālajā tīklā Facebook. Akcijā, kas iesākusies 27. februārī, sociālā tīkla lietotāji tika aicināti sacerēt «laimīgu stāstu», taču tā vietā kompānijas Facebook lapā parādījās virkne aizvainojoša rakstura ziņojumu.
Kompānija piedāvāja saviem Facebook sekotājiem «sociāla eksperimenta» ietvaros sacerēt stāstu, katram lietotājam uzrakstot kādu vārdu, kas sekotu iepriekšējam, lai rezultātā veidotos stāsts, ziņo Sydney Morning Herald.
Tā vietā Facebook lietotāji rakstīja aizvainojošos un nekulturālus vārdus, kā rezultātā moderatoriem par noteikumu neievērošanu nācās no 781 grupas lietotāja izslēgt 70. Noteikumi paredz, ka ziņojumi nedrīkst saturēt tekstus par alkohola un citu veselībai kaitīgu vielu lietošanu, kā arī citus cilvēkus aizvainojošas tēmas.
Šobrīd visi aizvainojošie ziņojumi ir dzēsti un tā vietā var lasīt interneta lietotāju līdzjūtības apliecinājumus, ka akcija izgāzusies.
Ref: 102.000.102.1144