Saskaņā ar Economic Intelligence Unit neseniem pētījumiem, aptuveni 5 % no pasaules patērētājiem ir Ķīnas Republikas iedzīvotāji. Kopējais patēriņa apgrozījums pasaulē ir 36.9 triljoni ASV dolāru (1.7 miljardu latu), ziņo Forbes.com.
Neskatoties uz faktu, ka patērētāju tirgus Ķīnā pirms desmit gadiem teju eksistēja, ķīniešu patērētāju kapacitāte strauji pieaugusi. Nav mazinājusies arī Ķīnas patērētāju uzticība, un, neskatoties uz lejupslīdi visā pasaulē 2008. – 2009. gadā, mazumtirdzniecības izdevumi pēdējos gados ir pieauguši par 15 %.
Visvairāk patēriņš ir pieaudzis pakalpojumu nozarēs, tā kā Ķīnas iedzīvotājiem labpatīkas ceļojumi un dažādas izklaides. 2007. gadā veiktā aptauja liecina, ka vairākums ķīnieši dod priekšroku fitnesa klubu apmeklējumiem, pusdienām ārpus mājas – trīs reizes nedēļā -, un izklaides braucieniem Ķīnas robežās – divreiz gadā.
Ķīna jau šobrīd kļuvusi par pasaules lielāko tirgu automašīnām, televizoriem un mobilajiem tālruņiem, kā arī ieguvusi otrā lielākā tirgus statusu luksusa precēm.
Uzraksts zem bildes: 36.9 triljoni ASV dolāru = 1.7 miljardu latu???