Lojalitātes kampaņu preces par līdzīgu cenu var iegādāties internetveikalos

Tirdzniecības tīkli un degvielas uzpildes stacijas haltūrē ar klientu lojalitātes kampaņām, jo tajās piedāvātās preces praktiski par tādu pašu cenu var iegādāties citur, turklāt nekrājot uzlīmes.

Tirdzniecības tīkls Maxima 13.augustā uzsācis jaunu kārtējo klientu lojalitātes kampaņu, kur par katriem pieciem iztērētiem latiem pircējs iegūst uzlīmi, kuras sakrājot var iegādāties traukus un virtuves tehniku ar atlaidi. Vērīgi pircēji pamanījuši, ka tirdzniecības veikali ar atlaidēm haltūrē, jo tās pašas preces Latvijas internetveikalos var iegādāties praktiski par tādām pašām cenām nemaz nekrājot uzlīmes, vēsta laikraksta Telegraf interneta portāls.

Gadās arī tā, ka uzlīmes ir sakrātas, taču kāroto preci iegūt neizdodas, jo tā ir izpirkta.

Līdzīga situācija ir arī degvielas uzpildes stacijās Statoil, kur lojalitātes programmā uzlīmju krājējiem tiek piedāvātas firmas mugursomas ar atlaidi, kurām ļoti līdzīgas tā paša zīmola somas, nekrājot uzlīmes, par ļoti līdzīgu cenu var iegādāties pie konkurentiem Kurši.

Pircējiem pēdējā laikā rodas arvien lielākas šaubas, vai bukletos norādītā preču pārdošanas cena, nekrājot uzlīmes, ir patiesa. Tā, piemēram, jaunākajā Maxima lojalitātes kampaņā Bosch blenderim norādītā «normālā cena» ir 44,99 lati, bet sakrājot 20 uzlīmes, ko var izdarīt iepērkoties par 100 latiem, – 32,99 lati. Turpretī Latvijas internetveikalos šo preci var iegādāties par 33 latiem. Līdzīgi ir arī ar citām precēm – to parastā cena ir līdzvērtīga tai summai, par kādu preci var iegādāties, sakrājot 20 uzlīmes.

Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve Ilze Žunde norāda, ka centrs saņem ļoti daudz sūdzību par to, ka lojalitātes kampaņās sakrātās uzlīmes pret kārotajām precēm samainīt nav iespējams, jo to krājumi ir beigušies.

Tirgotājiem akcija ir izdevīga tādēļ, ka pircējs, kārodams noskatīto preci, iepirksies konkrētajā veikalā, kā arī uzlīmju iegūšanai tērēs lielāku naudas summu, nopirkdams arī nevajadzīgus sīkumus.

Lojalitātes programmas saviem pircējiem piedāvā sakrāt noteiktu skaitu uzlīmju, lai savā īpašumā, par preci piemaksājot, iegūtu dārgas un ekskluzīvas lietas, kuras bieži vien nekur citur nevar iegādāties. Pirmie šādu akciju uzsāka Rimi un Maxima, vēlāk šiem tirdzniecības tīkliem sekoja citi, piemēram, Narvesen un Statoil.

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas