Maijā televīzijā reģistrēti 118 835 reklāmas un 22 169 sponsorreklāmas gadījumi. Reklāmas gadījumu skaits maijā ir pieaudzis par 17%, bet sponsorreklāmu skaits samazinājies par 5%, kopumā nodrošinot 13% pieaugumu, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn, liecina TNS Latvia veiktais pētījums.
TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka šī gada maijā, TV fiksēts lielākais reklāmu skaits kopš 2007. gada oktobra.
Reklāmu izvietojumā diennakts laikos maijā novērojams, ka būtiski samazinājies Prime Time (18:00-24:00) laikā izvietoto reklāmu skaits, pārsvarā par labu nakts periodam (0:00-7:00). Salīdzinot ar 2010. gada maiju, nakts laikā izvietoto reklāmu skaits pieaudzis par 38%.
Maijā visās reklamētākajās nozarēs novērojams reklāmu skaita pieaugums, salīdzinājumā ar 2010. gada maiju. Ierasti mobilo sakaru nozare atrodas 1. vietā, kam seko mazumtirdzniecība ar ievērojamu 44% pieaugumu pret pagājušā gada reklāmu skaitu.
Uz trešo pozīciju pakāpusies auksto dzērienu nozare, kas, protams, ir raksturīgi sākoties karstākam laikam, turklāt šogad aukstie dzērieni tiek reklamēti uz pusi biežāk nekā 2010. gada maijā. Saldumi, konditoreja un matu kopšanas līdzekļi noslēdz maijā visvairāk TV reklamēto nozaru sarindojumu.