Šveices pārtikas gigants Nestle grasās par 11,9 miljardiem dolāru (6,3 miljardiem latu) iegādāties ASV uzņēmuma Pfizer bērnu pārtikas biznesu.
Darījuma rezultātā Nestle cer, ka pārdošanas apjomi jau šogad sasniegs 2,4 miljardus dolāru (1,27 miljardus latu) un palīdzes palielināt uzņēmuma peļņu. It sevišķi veiksmīga darbība gaidāma jaunattīstības valstīs, kur iedzīvotāju skaits strauji pieaug.
«Spēcīgais zīmols, produktu portfelis un talantīgie cilvēki, kas velta visas pūles veiksmīgai uzņēmuma darbībai perfekti papildinās mūsu pašreizējo zīdaiņu uztura biznesu,» tā Nestle izpilddirektors Pols Balks (Paul Bulcke).
Tikmēr Pfizer plāno nākotnē koncentrēties tikai uz savu pamatdarbību – farmācijas biznesu, vēsta The Huffington Post.
Ref: 105.105.103.244