Ja airBaltic izdosies veiksmīgi atrisināt savas domstarpības ar lidostu Rīga, jaunais terminālis varētu būt gatavs 2013. gada beigās. Pašlaik ir samazinātas arī kopējās projekta izmaksas no sākotnējiem 92 milj. eiro uz 80 milj. eiro.
«Galu galā jau par visu samaksās patērētājs un tā kā mēs naudā nepeldamies, nolēmām projekta izmaksas samazināt,» lidsabiedrības airBaltic prezidenta Bertolta Flika teikto citē Db.lv.
Pēc Flika domām, 30% varētu būt pašfinansējums, t.i. airBaltic, lidostas Rīga un Turcijas investora TAV kopīgi segtās jaunā termināļa būvniecības izmaksas, bet 70% varētu piesaistīt no kredītiestādēm.
Savus risinājumus jaunajam lidostas terminālim, kuram būs jāapkalpo 12 – 14 milj. pasažieru, jeb aptuveni četras reizes vairāk nekā lidosta Rīga apkalpo pašlaik, piedāvājuši vairāk nekā 120 pasaules arhitektu. Konkursa komisija savu lēmumu jau par uzvarētāju ir pieņēmusi, taču tas vēl netiek atklāts.
būtu jauki, ja izmaksas samazinātos vēl