Pēc tirgus pastāvēšanas vēsturē nopietnākā pirmās klases automašīnu tirdzniecības krituma, vērojams dārgāko auto pārdošanas apjomu pieaugums.
Septītās sērijas BMW automašīnu pārdošanas apjoms, salīdzinot ar 2009.gadu, pieaudzis par 44%, sasniedzot 41 856 pārdotas automašīnas no šī gada janvāra līdz augustam, vēsta The Waal Street Journal.
Savukārt Mercedes S klases auto pārdošanas apjoms pieaudzis par 22%, sasniedzot 48 400 mašīnu, savukārt nedaudz lētāko – E klases automobiļu pārdošanas apjoms pieaudzis par 78%, pārdodot 209 900 auto. Pieauguši arī pārdoto Audi un Lexus apjomi.
Lielākais pieprasījums ir no Ķīnas. Bernstein Research dati liecina, ka ķīniešu skaits, kuru gada ienākumi pārsniedz 100 000 dolāru, ik gadu pieaug par 12%. Tieši ķīnieši visbiežāk iegādājas vācu un japāņu ražotos dārgos auto.
ha ha. kas tā plastmasas mašīnu bildē?