Pieaug lietotāju sūdzību skaits pasta nozarē

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (Regulators) ir apkopojusi informāciju par pasta pakalpojumu lietotāju iesniegtajām sūdzībām 2017.gadā. Līdz ar domstarpībām par pakomātu sniegtajiem pakalpojumiem, aizvadītajā gadā sūdzību skaits ir palielinājies – Regulators kopumā ir saņēmis 37 sūdzības.

«14 sūdzības saņemtas par tradicionālā pasta pakalpojumiem, 15 – par eksprespasta pakalpojumiem. Regulatoram tieši adresētas 24 sūdzības, savukārt 3 pārsūtītas no Patērētāju tiesību aizsardzības centra. Salīdzinot ar 2016.gadu, izskatīto sūdzību skaits ir palielinājies par desmit sūdzībām jeb 37%. Sūdzību skaita pieaugums galvenokārt saistīts ar e-tirdzniecībā iegādāto preču piegādi,» stāsta komisijā.

Izvērtējot sūdzību iemeslus, Regulators konstatēja, ka saņemtās lietotāju sūdzības ir par pasta sūtījumu piegādi (22), pasta sūtījuma nozaudēšanu (4), bojātu pasta sūtījumu (3), kā arī piekļuvi pasta pakalpojumiem (2). Sešas sūdzības vērtējamas kā dažādas un aptver ar pasta pakalpojumiem vai to sniedzējiem saistītus jautājumus.

Par universālā pasta pakalpojuma sniedzēja – valsts akciju sabiedrības Latvijas Pasts sniegtajiem pakalpojumiem saņemtas 17 sūdzības, par citu komersantu sniegtajiem pakalpojumiem – 17 sūdzības, t.sk. desmit sūdzības par SIA Itella Logistics sniegtajiem pakalpojumiem. Trīs sūdzības saņemtas par vispārīgiem jautājumiem, atzīmē Regulators.

Ir jāatzīmē, ka Regulators izvērtē gan fizisku, gan juridisku personu saņemtās sūdzības. Vairums no Regulatorā 2017.gadā saņemtajām sūdzībām ir fizisko personu sūdzības – 34 jeb 92% no kopējā saņemto sūdzību skaita. Regulatoram tieši adresētas 32 sūdzības.

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas