Iepirkšanās un izklaides centru Akropole turpmāk vadīs mārketinga, stratēģiju izstrādes un biznesa analītikas eksperte Zane Kaktiņa, informē tirdzniecības centra pārstāve Lauma Laube.
Kaktiņai būs jārūpējas par Akropoles atpazīstamības nodrošināšanu gan vietējā, gan Baltijas tirgū un jāstrādā pie iepirkšanās un izklaides centra pozīciju nostiprināšanas.
«Esmu pagodināta pievienoties Akropole profesionāļu komandai, tas ir lielākais izaicinājums manā karjerā, tāpēc motivācija paveikt labāko ir divkārša,» stāsta Kaktiņa.
«Ideju attiecībā uz iepirkšanās un izklaides centra Akropole attīstību ir daudz, tomēr jau šobrīd varu teikt, ka mans darbs lielākoties būs koncentrēts uz klientiem, to vajadzību un vēlmju apmierināšanu, kā arī veiksmīgu sadarbību ar partneriem un nomniekiem,» informē Kaktiņa.
Kaktiņas profesionālās darba gaitas jau 18 gadus saistītas ar tirdzniecību. Viņa ieņēmusi nozīmīgus amatus mazumtirdzniecības uzņēmumā Maxima Latvijā, Igaunijā un Bulgārijā, kur darbojusies mārketinga, stratēģiju izstrādes un biznesa analītikas jomās. Viņai ir Latvijas Universitātē iegūts sociālo zinātņu maģistra grāds ekonomikā.
Iepirkšanās centrs Akropole tika atklāts 4.aprīlī, un neilgi pēc atvēršanas to bija apmeklējis jau miljonus cilvēku.