Klienti tika informēti par problēmām ar kanālu RTR, PBK un REN-TV izplatīšanu, visiem piedāvājot kompensācijas, BNN.LV informēja Viasat Latvija.
Līdz ko minēto kanālu izplatītājs pieprasīja tirgus situācijai neatbilstošu samaksu un piespiedu kārtā Viasat lika pieņemt lēmumu par īslaicīgu atteikšanos no kanālu RTR un PBK raidīšanas, klienti par to tika informēti, norāda Viasat Latvija.
Visi klienti kopš aprīļa, kad kanāli tika izslēgti, ir saņēmuši un joprojām var saņemt kādu no piedāvātajām kanālu kompensācijas iespējām – sporta kanālu paketi vai ekskluzīvu filmu kanālu TV 1000 Premium.
Tie, kuri sadarbību vēlas pārtraukt, varēs to darīt bez līgumsodiem.
Tāpat Viasat paudis cerību, ka RTR, PBK un REN-TV kanālu pazušana no ekrāniem ir īslaicīga, un uzņēmumam izdosies panākt vienošanos ar kanāla izplatītāju.
«Esam darījuši un darām visu, lai klienti pēc iespējas mazāk izjustu mūsu nesaskaņas ar kanālu RTR un PBK izplatītājiem, par to regulāri informējot arī PTAC. Uzskatu, ja Viasat būtu piekritis kanālu izplatītāju nosacījumiem, mēs būtu spiesti paaugstināt mēneša maksu, kas, visticamāk, būtu atkal cits patērētāju tiesību pārkāpums, kas daudz smagāk atsauktos uz mūsu klientiem,» norādījis Viasat Latvija vadītājs Valts Ermansons.
Kompānijas īstenoto komercpraksi par negodīgu atzinis Patērētāju tiesību aizsardzības centrs, likdams pārtraukt maldinošas informācijas par piedāvātajiem televīzijas kanāliem sniegšanu patērētājiem.
Man arī ir bijušas problēmas ar Viasat!
labi, ka tādi kanāli izņemti. Vairāk ES kanālus – piemēram Pro 7 vai tamlīdzīgus.